چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
کد خبر: 1175176
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
اراک

حوزه / استاندار مرکزی با صدور اعلامیه‌ای گفت: با افزایش مصرف برق در کشور، ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با صدور اعلامیه‌ای اظهار داشت: با افزایش مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند)، فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۰ و در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های مذکور فردا چهارشنبه با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط تعیین می‌شود و شعب منتخب استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

در این اطلاعیه تأکید شده است: فعالیت کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز در روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه جاری تعطیل و ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را پیش‌بینی کنند و از عموم مشترکین برق انتظار می‌رود همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha